Klacht: Vlucht geannuleerd en zogenaamd een voucher gekregen maar niemand reageert als ik een nieuwe ticket wil boeken

op 12 mei 2020 over Cheaptickets.nl in de categorie Online Vliegtickets

Ik heb een vlucht geboekt via cheaptickets.nl. Die is geannuleerd en ik zou een voucher krijgen. Nu wil ik een nieuwe vlucht boeken via hen maar er is geen mogelijkheid om die voucher in te wisselen. De enige mogelijkheid is opnieuw voor de ticket betalen.

als ik mijn geld terugkrijg dan wel de voucher kan gebruiken voor het boeken van een nieuwe vlucht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Cheaptickets.nl in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cheaptickets.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cheaptickets.nl

Heeft op 19 mei 2020 om 16:06 geantwoord

Beste Peter,

Wat vervelend te lezen dat het niet duidelijk is voor je.

Helaas kan ik met de informatie die ik zie de boeking niet bekijken en je dus ook niet informeren. Ik zou je willen vragen toch een e-mail met je vraag en boekingsnummer te sturen, zodat we het voor je na kunnen kijken. Wanneer je een voucher hebt, is het alleen mogelijk via de website van de luchtvaartmaatschappij een boeking te maken en het voucher in te wisselen. Helaas kan ik op dit moment de status niet bekijken.

We horen graag van je.

Moniek
Klantenservice Cheaptickets.nl

Heeft op 29 mei 2020 om 12:38 geantwoord

We hebben diverse e-mail gestuurd naar cheaptickets en krijgen telkens een standaard e-mail dat er wordt gewerkt aan een restitutieverzoek en dat cheaptickets afhankelijk is van de luchtvaartmaatschappij. De gecancelde vlucht stond gepland voor 13 April. CHNL 16390085 CHNL 17686579

Alle klachten die gemeld zijn door peterbau