Klacht: Vloer slecht gelegd

op 24 november 2017 over Tapijtcentrum Nederland in de categorie Vloerbedekking

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Tapijtcentrum Nederland over deze klacht.

Bericht van Tapijtcentrum Nederland

1 maand geleden - Geachte heer Jansen, We willen u op de eerste plaats hartelijk danken voor uw aankoop en uw vertrouwen in Tapijtcentrum Nederland, alsook voor het melden van uw probleem. Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent over de levering van uw vloer. Inmiddels heeft onze servicemanager reeds contact met u opgenomen, en vinden wij het fijn dat we de gelegenheid krijgen om samen met u naar een passende oplossing te zoeken. Met vriendelijke groet, Serviceteam Tapijtcentrum Nederland

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Tapijtcentrum Nederland in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tapijtcentrum Nederland een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tapijtcentrum Nederland

Heeft op 21 december 2017 om 15:27 geantwoord

Geachte heer Jansen,

Inmiddels zijn de plinten afgelopen week door onze monteurs vastgezet en is het probleem dat u gemeld heeft naar behoren opgelost.
Wij willen u nogmaals danken voor het in ons gestelde vertrouwen en wensen u nog vele jaren woonplezier met de door ons geleverde vloer.

Serviceteam Tapijtcentrum Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Eugene Jansen