Klacht: Vloer beschadigd na retour leveren bank en wordt niks mee gedaan…

op 19 mei 2021 over Seats and Sofas in de categorie Meubelwinkels

Wat een tent is dit zeg… Heb niet alleen slechte ervaring met de kwaliteit die deze zaak levert maar ook met de bezorgservice.
Mijn bank was na 1,5 jaar helemaal ingezakt en de stof was gescheurd. Bank moest ik op eigen gelegenheid naar Seats and Sofa’s Maassluis retour brengen en deze werd dan retour gestuurd naar de leverancier. Na 8 weken kreeg ik de bank weer terug en zij hebben toen uit coulance zoals ze dat noemde de bank gebracht.
2 minuten nadat de bezorgers weg waren kwam ik erachter dat er een diepe kras en put in de houten vloer zat waarop ik direct de chauffeurs heb gebeld. Deze namen helaas niet op en heb toen met het koeriersbedrijf zelf gebeld, Famber Transport. Deze meneer zei dat ik het gelijk op de bon had moeten zetten en ging mij niet verder helpen.
Vervolgens contact gezocht met Seats and Sofa’s en hier kreeg ik hetzelfde te horen.
Oftewel, hun klant die al slechte kwaliteit geleverd heeft gekregen krijgt hier nog een flinke schep bovenop šŸ™ Dag meneer, zoek het maar lekker uit en kijk maar wat je met je vloer doet. Famber Transport wilde wel een pot vernis vergoeden, wat een BELACHELIJKE reactie!
Je wordt hier als klant indirect als leugenaar neergezet oftewel heb een hele zure smaak van deze tent gekregen, afschuwelijke klantenservice. Zou hier NOOIT meer iets kopen.

Ik ben tevreden als de schade aan mijn vloer wordt opgelost. Heb al genoeg ellende gehad met deze bank en nu komt dit er ook nog eens bij, echt ongelooflijk...

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Seats and Sofas over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Seats and Sofas in behandeling genomen

Bericht van Seats and Sofas

2 maanden geleden - Beste heer van der Helm, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat uw vloer beschadigd is geraakt. U kunt hier een melding van maken via het volgende formulier; https://www.seatsandsofas.nl/klantenservice/contactformulier/. Op deze manier komt u in contact met onze klantenservice. Via deze weg helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Michael - Seats and Sofas

Reactie van de melder van de klacht helm73

2 maanden geleden - Hallo Michael, Bedankt voor je bericht. Echter heb ik mijn twijfels of dit iets uit gaat halen want ik heb al met filiaal Maassluis contact gehad. Zij weigeren om ook maar iets aan dit probleem te doen helaas dus kom niet echt verder. Gr Jordy

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Seats and Sofas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Seats and Sofas

Heeft op 06 juni 2021 om 15:52 geantwoord

Beste heer van der Helm,
Om te beginnen willen wij nogmaals benadrukken dat wij het probleem zeer betreuren, hiervoor nogmaals onze welgemeende excuses.
Van onze collega's hebben wij inmiddels begrepen dat het probleem en de geldende procedure met u besproken is.
Om er zeker van te zijn, dat alles nu naar wens opgelost is of wordt, zullen wij in de komende week tel. contact met opnemen.

Team aftersales.

Heeft op 09 juni 2021 om 20:13 geantwoord

Nee totaal niet akkoord... Er is namelijk geen oplossing geboden? Seats and Sofa's schuift het af op de vervoerder en de vervoerder geeft niet thuis. Uiteindelijk is de klant hier de dupe van en blijft met een beschadigde vloer zitten.
Belachelijk!

Alle klachten die gemeld zijn door helm73