Klacht: vliegtuig ???turk

op 19 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

hierbij wil ik laten weten dat de heenreis naar Antalya een ramp is geweest. Wij dachten met Corendon of gelijkwaardige vliegtuig te vliegen maar helaas werd het een ander turks vliegtuig. Op zich geen probleem maar nu toch wel.
De stoelen van het vliegtuig waren zeer slecht vooral de stoel waar ik op heb gezeten die zakte aan de rechterkant helemaal naar beneden toe, waardoor ik scheef in de stoel kwam te zitten, een medepassagier in een andere stoel had het zelfde. Onze handbagage heb ik ook niet in de bestemde vakken gedaan omdat de kleppen ook al niet goed sloten, dus dan maar tussen onze benen gelaten, waardoor je al helemaal geen ruimte had om de benen te laten rusten. De vliegheidsriem van mijn man zat ondersteboven dus moest je de riem in een gedraaide vorm zetten anders kon je hem niet gemakkelijk open maken. Ook kregen we geen informatie over de vluchttijd die we voor de boeg hadden. Dat vinden we toch wel belangrijk. Dit vliegtuig gaf ons geen lekker gevoel de hele reis, vele mensen hoorde ik daarover klagen. Diverse dingen zaten los of niet goed vast. Eigenlijk te veel om op te noemen. Helaas weet ik de naam van dit vliegtuig niet meer maar kan bij Corendon wel worden nagekeken hoe hij heten. Door dit gebeuren zou ik niet graag met Corendon willen vliegen als ik niet zeker weet dat het een bekend vliegtuig zou worden, b.v. Transavia, Corendon, Arke.

weet het nu even niet zo snel.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 23 november 2011 om 10:59 geantwoord

WIj hebben u op 21 oktober gevraagd het boekingsnummer door te geven, dit heeft u echter niet gedaan. Wij beschouwen deze klacht dan ook als afgehandeld.

Corendon Webcare

Heeft op 23 november 2011 om 13:06 geantwoord

helaas is het niet opgelost,wel vreemd dat Corendon zegt geen gegevens te hebben otvangen ik heb wel de gegevens van de reis doorgestuurd. Maar dan kan Corendon zelf wel de juiste tijden en gegevens opzoeken in hun systeem. Als ze willen weten kan ik dit alsnog vertellen welke datum en tijd wij hebben gevlogen. Dat zou voor hun voldoende moeten zijn om het op te zoeken. Dus bij deze ben ik niet tevreden.

Alle klachten die gemeld zijn door sherry92