Klacht: Vliegtijden gewijzigd.

op 09 oktober 2011 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Wij zijn 22 september t/m 29 september naar Turkije,Antalja, geweest. Prima vakantie tot de laatste dag, wij moesten 13 uur eerder vliegen dan was vermeld op de ticket. De middag om 14.00uur ervoor hingen ze net een nieuw formulier op met de tijden tot 8.00 uur ophalen daar stonden wij niet op. Wel werden we donderdagmorgen om 8.15 uur uit bed gebeld dat de bus al was vertrokken en dat wij binnen 15 minuten beneden moesten staan en met de taxi alsnog naar het vliegveld konden worden gebracht.
Het kosten ons 20 euro voor de taxi, haalde wij dit niet dan moesten wij een nieuwe vlucht boeken op eigen kosten.
Wij hebben deze vlucht wel gehaald,verdwaasd wakker worden, alles in de koffer gegooid en zonder ontbijt weg.Wat een domper op de vakantie. Volgens ons is dit niet normaal om 13 uur eerder te vliegen!!!!
Er is slecht gecommuniceerd waar dit probleem mee is ontstaan. Kijk een dag ervoor naar het bord,we stonden er niet op. Hoe vaak hangen zij nieuwe briefjes op is nu onze vraag. Hadden wij om middernacht moeten kijken?. Nou toen lagen wij allang in bed.

Compensatie voor een gemiste dag, vergoeding voor de taxi en het ontbijt.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Corendon in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Corendon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Corendon

Heeft op 11 oktober 2011 om 14:27 geantwoord

Deze klacht is identiek aan 105622

Corendon Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Lankhuijzen