Klacht: Vlek (plek) in mijn bank

op 01 september 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

Bankstel besteld bij woonsquare Almere met relaxsysteem. Keurig bezorgd niets van te zeggen, tot ik op mijn driezit bank in het middelste kussen een vlek zag. Het leek wel een watervlek. Ook zag ik dat de flappen aan de achterkant schuin waren zodat je de linkerkant goed strak kon trekken onder de bank maar de rechterkant is te kort dus je krijgt een plooi. Gelijk de volgende dag foto’s genomen en doorgestuurd zoals het moet. De service monteur is geweest en vond het allemaal reuze meevallen. Wat ik schuin vond en je ook duidelijk kan zien dat vond de stoffeerder misschien wel helemaal niet zo.!!! En hij had het veel erger gezien. Ook de vlek was niet zo het was volgens hem een plek of verschil in structuur. Want een vlek kon je weg krijgen en dit niet,dus geen vlek maar hij zou het doorgeven aan kantoor.
Vandaag gebeld en inderdaad het was verschil in structuur en geen vlek en of ik wel wist wat leder was. Toen ik zei dat ik al meerdere bankstellen in het leer had gehad en nog nooit geen plek of verschil in structuur had gehad werd daar niet echt op ingegaan. Ik vind dat ze me in de winkel dan hadden moeten zeggen Mevr. u neemt een bankstel van 1350,00 maar er kunnen plekken of structuur verschil in zitten dan had ik de keuze gehad om te zeggen Meneer laat u dan maar. Ik weet dat je in suède en piloten leer de vleug ziet en verwacht dat dan ook maar niet in gewoon leer.

Als ik een bankstel krijgt waarvan er in ieder geval geen vlek, plek of structuurverschil in zit.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 29 augustus 2016 om 10:04 geantwoord