<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
    xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
    xmlns:wfw="http://wellformedweb.org/CommentAPI/"
    xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
    xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
    xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
    xmlns:slash="http://purl.org/rss/1.0/modules/slash/"
    >
<channel>
    <title>KLACHT.nlVizano klantenservice &amp; klachten</title>
    <atom:link href="https://www.klacht.nl/vizano/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
    <link>https://www.klacht.nl/vizano/</link>
    <description>Uw klacht kunt u melden op klacht.nl</description>
    <lastBuildDate>Sun, 27 Feb 2022 10:15:42 +0000</lastBuildDate>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    <language></language>
    <sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
    <sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
    <generator>https://wordpress.org/?v=7.1.2</generator>
    	<item>
	<title>Nagel knip tang  nailcutter pro</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nagel-knip-tang-nailcutter-pro</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nagel-knip-tang-nailcutter-pro#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 27 Feb 2022 10:15:42 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Dobbels Raphael</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nagel-knip-tang-nailcutter-pro</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 20/12/21heb ik  een tang gekocht  in volle vertrouwen omdat ik nog ging bestellen spijtig dat de bestelling nooit is toegekomen .ik ging anders nog bestellen ik hoop dat u dat kunt regelen ik heb het dubbel van de factuur opgezonden en geen antwoord gekregen grtjs Raphaël</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>nooit onderstaand product ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nooit-onderstaand-product-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nooit-onderstaand-product-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 02 Dec 2021 19:37:23 +0000</pubDate>
	<dc:creator>JAAK PEYLS</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nooit-onderstaand-product-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Besteloverzicht nr 1678

EasySaw™ | Gemakkelijk dikke stammen zagen! × 1	€39,99 

	Subtotaal 	€39,99 
Verzending 	€0,00 
Btw 	€0,00 
Totaal 	€39,99 EUR 



Aangepaste informatie
Bezorgadres
jacques peyls
tomstraat
8
3800 sint truiden
België	Factuuradres
jacques peyls
tomstraat
8
3800 sint truiden
België
Verzendmethode
Verzekerde verzending (Incl. track  trace)	Betaalmethode
Bancontact mollie_ — €39,99</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Helaas nooit iets ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/helaas-nooit-iets-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/helaas-nooit-iets-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 25 Aug 2021 17:54:50 +0000</pubDate>
	<dc:creator>PETER GEERS</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/helaas-nooit-iets-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Bedankt voor je aankoop!
Hallo Peter , we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.

Na meer dan een half jaar wachten en veel onbeantwoorde emails, Helaas nooit iets ontvangen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>niets ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niets-ontvangen-584</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niets-ontvangen-584#comments</comments>
	<pubDate>Thu, 06 May 2021 15:56:29 +0000</pubDate>
	<dc:creator>vanboel</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niets-ontvangen-584</guid>
	<description><![CDATA[<p>ik heb sinds 30 januari een flexbril bestelt, en nog steeds niet ontvangen, wel 29,95 betaalt. Graag het geld terug op de rekening.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Pakket niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/pakket-niet-ontvangen-712</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/pakket-niet-ontvangen-712#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 27 Apr 2021 06:45:43 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Katje26</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/pakket-niet-ontvangen-712</guid>
	<description><![CDATA[<p>Een fleece pyjama besteld en tot nu toe niks ontvangen terwijl ze wel beweren dat het bezorgd is. Al verschillende mails gestuurd en fb bericht gestuurd niks van reactie.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Nog altijd niets ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nog-altijd-niets-ontvangen-2</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nog-altijd-niets-ontvangen-2#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 24 Apr 2021 16:25:05 +0000</pubDate>
	<dc:creator>lutgardereyners@hotmail.com</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nog-altijd-niets-ontvangen-2</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 14/2 bestelling gedaan en na 7 mails nog steeds niets ontvangen! Reageren niet op mijn mails ‘</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet geleverd, 9ndanks reminder en prepayment</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverd-9ndanks-reminder-en-prepayment</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverd-9ndanks-reminder-en-prepayment#comments</comments>
	<pubDate>Mon, 19 Apr 2021 12:12:26 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Ad Visser</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverd-9ndanks-reminder-en-prepayment</guid>
	<description><![CDATA[<p>Mede om lang uitstel Staar operaties ( zicht nu minder dan 30%) leek dit product een welkome hulp.
Nu zie ik dit product, of copie, ineens op TV reclame bij Kruidvat</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet geleverd</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverd-975</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverd-975#comments</comments>
	<pubDate>Sat, 03 Apr 2021 06:51:47 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Freddy27</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverd-975</guid>
	<description><![CDATA[<p>en zeker ik hier nieuws krijg ,Nemen mijn klacht niet als behandeling Pfffff
Een schande betaald product en niet geleverd</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Nog steeds niks ontvangen!</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nog-steeds-niks-ontvangen-39</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nog-steeds-niks-ontvangen-39#comments</comments>
	<pubDate>Fri, 02 Apr 2021 10:22:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Freddy27</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/nog-steeds-niks-ontvangen-39</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik kocht aan deze firma Vizano

Bestel 1197
Bedankt voor je aankoop!
Hallo freddy we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending
We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden.
Je bestelling bekijken--of Bezoek onze winkel
Besteloverzicht:-SolderGun - het multifunctionele soldeerapparaat x1
50% Korting / Zwart  €24,99 --Subtotaal €24,99
Verzending     €0,00 --Btw   €0,00 --Totaal   €24,99

Nu is dit meer dan 2 maanden geleden en nog altijd niets gezien ,Maar wel betaald door mijn --Vizano [info@vizano.nl]</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>niet geleverde bril</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverde-bril</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverde-bril#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 17 Mar 2021 12:33:56 +0000</pubDate>
	<dc:creator>hansbergh</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverde-bril</guid>
	<description><![CDATA[<p>op 8 februari een bril besteld a E 29,95 tot op heden niks ontvangen
Ik heb 2 mails gestuurd maar geen antwoord gekregen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Bestelling 1751</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestelling-1751</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestelling-1751#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 16 Mar 2021 11:24:04 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Pascal Rinchard</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestelling-1751</guid>
	<description><![CDATA[<p>Deze bestelling werd gedaan op 8 februari 2021 en nog steeds niets vernomen over mijn artikelen.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Niet geleverde flexi leesbril</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverde-flexi-leesbril</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverde-flexi-leesbril#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 16 Mar 2021 10:42:06 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Vangaalen</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/niet-geleverde-flexi-leesbril</guid>
	<description><![CDATA[<p>Op 7 februari 2021 een flexi leesbril besteld maar heb deze nog steeds niet ontvangen en heb meerdere mail geplaatst maar geen enkele reactie terugontvangen.Wat is hieraan tedoen?</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>Product besteld, betalen maar nog niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/product-besteld-betalen-maar-nog-niet-ontvangen</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/product-besteld-betalen-maar-nog-niet-ontvangen#comments</comments>
	<pubDate>Wed, 10 Mar 2021 12:22:53 +0000</pubDate>
	<dc:creator>bajsa19</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/product-besteld-betalen-maar-nog-niet-ontvangen</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik kocht een Flexi Bril (11 Gratis) De informatie was dat de bril geleverd zou worden van 12-24 februari. Ik vond op de website dat ze waren afgeleverd. Ik schreef ze onmiddellijk ter informatie en kreeg geen antwoord. Ik vraag dat mijn bestelde bril wordt bezorgd en dat er contact wordt opgenomen. Bestelnummer is: 3107 Ik wil snel mogelijk een oplossing.</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>bestieliling noch steeds niet ontvangen paar mails gesteurt geen  riakaktie</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestieliling-noch-steeds-niet-ontvangen-paar-mails-gesteurt-geen-riakaktie</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestieliling-noch-steeds-niet-ontvangen-paar-mails-gesteurt-geen-riakaktie#comments</comments>
	<pubDate>Tue, 09 Mar 2021 15:08:18 +0000</pubDate>
	<dc:creator>looti</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestieliling-noch-steeds-niet-ontvangen-paar-mails-gesteurt-geen-riakaktie</guid>
	<description><![CDATA[<p>brillen niet ontvangen</p>]]></description>
	</item>
    	<item>
	<title>bestelling niet ontvangen</title>
	<link>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestelling-niet-ontvangen-1536</link>
	<comments>https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestelling-niet-ontvangen-1536#comments</comments>
	<pubDate>Sun, 07 Mar 2021 12:29:49 +0000</pubDate>
	<dc:creator>Kas Groen</dc:creator>
	<guid isPermaLink="false">https://www.klacht.nl/vizano/klacht/bestelling-niet-ontvangen-1536</guid>
	<description><![CDATA[<p>Ik heb op 9 februari 2021 een easysaw besteld. Na heel lang wachten en na track en trace heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen. Ik zag bij track en trace dat het bezorgd zou zijn, maar dat is dus niet zo. Ik diverse mails gestuurd met de vraag waar mijn bestelling blijft. Er wordt helemaal niet op gereageerd, zelfs niet eens dat mijn mails ontvangen zijn. Ik zou het fijn vinden uberhaupt een reactie te krijgen en misschien kan Vizano.nl ook nog bij devervoerder achterhalen waar mijn bestelling is gebleven, want nogmaals, ik heb niets ontvangen.
Trieste groet
Kas Groen</p>]]></description>
	</item>
    </channel>
</rss>
