Klacht: vitrinekast

op 26 september 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

n.a.v.vorennoemde klacht inmiddels drie keer terug geweest om alle relevante onderdelen op te halen totaal vijf keer gereden. WAREN WEER VAN ANDERE KASTEN AFGEHAALD DUS ZO ZIJN ER STEEDS INCOMPLETE KASEN AANWEZIG. aLS WIJ DAT NIET HADDEN OPGEHAALD MOESTEN WE VIJF WEKEN WACHTEN OOM SPULLEN TE KRIJGEN. IK VIND DIT EEN ZEER KWALIJKE ZAAK. DE FILIAALMANAGER KONDEN WE NIET TE PAKKEN KRIJGEN. IK EIS HIER VOOR EEN SCHADEVERGOEDING.

Gewenste Oplossing:

TEN MINSTE EEN EXCUUS VAN DE MANAGER, EN EEN VERGOEDING OMDAT DEZE KAST EEN SHOWMODEL IS.ER WERD NIET GESPROKEN OVER TERUG HALEN OF I.D.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door fejo
x