Klacht: vinyl bobbelt binnen garantieperiode van 1 jaar

op 02 augustus 2010 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Oktober 2009 is er door de stoffeerders van Leen Bakker , vinyl gelegd in mijn woning. Eerst was er te weinig geleverd, nadat de verkoper het zelf had uitgerekend. Dus ik zat nog 14 dagen met een half vinyl, half lamellen vloer. Plus alles 2 maal uitruimen en terug zetten. Vanaf januari 2010 ging het mis met het vinyl. Bobbeltje hier en daar. Maar ik had nog geduld. Vanaf 15 juni 2010 bezig dit opgelost te krijgen. De bobbel werd een bobbel door de hele kamer, randjes gingen bobbelen. Stoffeerders komen kijken, nieuwe inmiddels. Kon niet opgelost worden. Werd mij nieuw vinyl toegezegd door de manager in filiaal Amsterdam. Stoffeerders zouden komen inmeten, eerste afspraak kwamen zij het repareren! Een grote punt onder de bank wegsnijden en optrekken het vinyl. Toen zij weg waren , grote deuk naast de bank, en volgende dagen de bobbel aan de andere kant zichtbaar. Weer naar de manager, ik zou dan alsnog nieuw vinyl krijgen. Heeft weer 2 weken geduurd voor de stoffeerders langs kwamen om het in te meten. Inmiddels bijna 3 maanden na de eerste klachtenmelding. Ik zou vrijdag teruggebeld worden door de firma. Niets gehoord. Nu maandag de 2e augustus, tot drie maal werd de verbinding automatisch verbroken toen men de manager aan het zoeken was. Laatste melding. Het is erg druk, belt u later hij kan u nu niet te woord staan! Ik ben deze manier van onderhandelen helemaal zat. Een direkte klacht naar dit bedrijf is niet mogelijk. Maar ik zal het wel proberen.

Gewenste oplossing

Nieuw vinyl, zoals afgesproken 3 maanden terug in juni.

Alle klachten die gemeld zijn door martie