Klacht: vind net de post onder weg in de staat

op 11 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

vindt met toeval net mijn post in de tuin van de buren tussen de struiken toen ik de hond aan het uit laten was vind dat de post bode beter op zijn post moet letten het was post van de rabo niet zo fijn als dat over staat slingert dacht dat is post van krabbenhoek 16 raap hem op en kijk is het van mij krabbenhoek 20 5384 ms hoop dat u degenen die daar vandaag 30-8 de post bezorgt even op aan spreekt zou fijn zijn mvg m van esch

als u de postbode er op aan spreekt zou fijn zijn

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heermevrouw van Nooijen, Hartelijk dank voor uw bericht. Ik begrijp dat u post in de tuin hebt gevonden, mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht. Dat is natuurlijk absoluut niet geen goede zaak. Weet u zeker dat deze post door ons wordt bezorgd? En wanneer heeft u deze post precies gevonden en aan wie was het geaddresseerd? Dan ga ik hier een melding van maken. Ik zie uw antwoord graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Van Nooijen,
Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door m van esch nooijen