Klacht: Vileda handschoenen

op 06 juli 2016 over HighCo DATA in de categorie Refund bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin februari 2016 de barcode, de kassabon op gestuurd naar Vileda handschoenen, 100% terugbetaald Comfort & Care, c/o/HighCo Data, postbus 7018, 3109 AA in Schiedam er ook nog een postzegel op gedaan want dat moest. Na ongeveer 8 weken ben ik gaan mailen. Toen werd mij al snel duidelijk dat ik de verkeerde mail had want het was allemaal in Belgie behandeld?! Daar het nodige mail contact mee gehad en toen vertelde ze mij dat zowel mijn schoonvaders en ook mijn brief nooit aangekomen waren. Daar is ook weer contact over geweest en vertelde ze dat wij niet de goede handschoenen hadden gekocht??? Nu moest je alles opsturen en was ik nog niet zo bij dat ik er een foto van heb gemaakt en dus geen poot heb om op te staan. Ik weet dat ook een aantal familieleden van mij ook geen geld hebben ontvangen door de zelfde reden “niet het juiste product”. Ik weet niet of er nog meer klachten hierover binnen zijn gekomen? Maar ik vind het een rare gang van zaken…

Gewenste Oplossing:

Denk niet dat ik dat meer word want we krijgen ons geld niet retour...

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HighCo DATA

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar HighCo DATA over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HighCo DATA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kapalcinta71