Klacht: Slechte service

op 12 februari 2010 over Viking in de categorie Kantoorartikelen

Omschrijving klacht

De klacht gaat over een slechts product, waar de nikkel al vanaf lag na 1 keer schaatsen.
Diverse keren contact gehad met het verkooppunt die na een jaar nog geen andere schaatsen van viking heeft ontvangen.
Zelf contact gezocht met Viking. De eeste keer kreeg ik een bijzonder onvriendelijke vrouw aan de lijn die absoluut niet competent is om de telefoon aan te nemen en naar klachten te luisteren. Ze laat je niet uit praten en met meerdere keren herhalen lijkt het doorgedrongen te zijn.
Geen reactie gehad en maar een bericht gestuurd. Daarop belt ene Henk Vos mij op met het bericht dat het erg vervelend is en dat het opgelost moet worden.
De upgrade die ik wilde uitvoeren was niet mogelijk, omdat dat type schaats niet geproduceerd was en ook op korte termijn dit niet haalbaar is. Ik kon eventueel upgraden naar een schaats die bijna 200Euro hoger lag dan de Viking II. In eerste instantie maar afgehouden.
Na enkele weken baalde ik nog steeds dat deze kwestie nu al bijna 1.5 jaar loopt en gebeld met Viking. Eerst weer de onvriendelijke vrouw (die nog steeds erg onvriendelijk is!) die aangeeft dat hij in gesprek is. De vraag of ik erop kan wachten krijgt als antwoordt:”Je kan toch ook even terugbellen?”
Later dus maar een bericht gestuurd en later maar bellen. Moet ik eerst de hele kwestie opnieuw uitleggen, geeft hij aan dat hij ermee bezig gaat (ook deze laat iemand niet graag een zin afmaken:S) en hij belt later terug. HIj had het bericht toch ontvangen, maar die omruil wilde hij ineens niet meer doen, terwijl ik net op het punt stond om die 200euro bij te lggen zodat het maar klaar is.
Neen, ik zou wel bericht krijgen van hen technische dienst en die zouden mij een reactie sturen dat ik de schaatsen dan wel kon terug sturen…
We zijn nu weer enkele weken verder en nog steeds geen bericht gehad.
Wat een waardeloos bedrijf dat ze op deze manier particulieren te woord staan.

Gewenste oplossing

Op dit moment wordt het behoorlijk lastig om dit naar tevredenheid op te lossen. Niet alleen is het product teleurstellen, maar ook de zogenaamde hulp valt zwaar tegen.
Ik wil een goede set schaatsen, wat men mag verwachten als 150euro betaald. Een upgrade sta ik nog steeds voor open.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcell