Klacht: Slechte afhandeling defecte schaatsen

op 22 januari 2010 over Viking in de categorie Kantoorartikelen

Omschrijving klacht

In 2008 heb ik een set Viking II gekocht. Na 1 keer schaatsen was de nikkellaag al losgegaan en was er al roestvorming.
Het verkooppunt gaf aan dat dit niet deugde en ik kon ze na het seizoen inleveren.
Afgesproken dat ik een upgrade zou doen naar de Viking 1 laag.
In juni 2009 zijn de andere schaatsen volgens afspraak besteld en tot op heden nog steeds niets!
Contact gezocht met Viking in Almere, omdat zij constant verkeerde informatie doorgeven aan het verkooppunt.
Zit daar een onbehouwen vrouw aan de telefoon die totaal incompetent is.
Mijn vraag naar de klantenservice was al teveel. “wat is er precies, misschien dat ik u kan helpen?”… Verhaal geprobeerd uit te leggen en tijdens het uitleggen onderbreekt ze mij constant.
Daarnaast luistert ze totaal niet naar het probleen en de vragen. Een simpele vraag waarom het zo lang duurt kan al niet beantwoord worden en wordt afgescheept met “tsja dat krijg je als je in het hoofdseizoen schaatsne besteld”… terwijl ik notabene tot 3 keer toe probeerde uit te leggen dat ze in juni 2009 al besteld zijn!

Gewenste oplossing

Ik wil excuses en een oplossing voor deze waardeloze schaatsen. Ze liggen nu nog steeds bij de fietsenmaker en de nieuwe zullen voorlopig niet geleverd kunnen worden (als die vrouw de waarheid gesproken heeft).

Reactie van de melder van de klacht marcelau

9 jaren geleden - Na contact gehad te hebben met hen verkoper lijkt er alsnog geen einde van deze ellende te komen. Een gemaakte voorstel kan ineens meer aan voldaan worden en van de technische dienst hebben wij ook nog niets vernomen. Nog even en het gaat tijd worden dat de rechtsbijstand verzekering er maar voor ingezet wordt.

Alle klachten die gemeld zijn door marcelau