Klacht: Vieze hotelkamer VAN DER VALK Nijmegen/Lent

op 17 september 2017 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Vieze hotelkamer.

Mijn vrouw en ik zijn van woensdag 23-08-2017 t/m zaterdag 26-07-2017 bij Van der Valk in Nijmegen/Lent geweest. Bij aankomst nog een reservering geboekt voor een overnachting met ontbijt, dit was niet gelukt via internet, alles was op dat moment volgeboekt. Kosten voor 4 nachten met ontbijt in een comfort hoekkamer € 576,60 voor 2 personen.

Bij aankomst bleek de kamer erg vies overal stof, je kon je naam erin schrijven.
Vooral in de vensterbanken, op de vloer. Aan de zijkanten van de zitbank zitten zwarte stalen steunen die waren nu grijs van het stof. Dit was niet van 1 week. Ontlasting in de wc pot. Kraaltjes op de vloer van de vorige gasten.

We hebben dit gemeld bij de receptie, die ons vriendelijk te woord stond. Zij is met ons naar de kamer gegaan om dit zelf te aanschouwen. Zij heeft er foto’s van genomen en gaf aan dat ze hier zelf ook van schrikt. Hoe dit mogelijk is begreep ze niet aangezien iedere kamer na het schoonmaken gecontroleerd wordt. Ze heeft de foto’s door gestuurd naar het management en gaf aan dat deze ons de volgende dag zal benaderen. Zij moest zelf de kamer schoon maken aangezien de huishoudelijke dienst niet meer aanwezig was. Er is schoongemaakt wat wij gemeld hebben, dit zag er nadien goed uit. De plaatsen die wij niet gemeld hebben daar is niet schoongemaakt ook de volgende dag niet.
Doe je ‘s avonds de gordijnen dicht dan zie je het stof fladderen door de kamer.
Je gaat er dan op letten en ziet dan ook als je ’s morgens in het restaurant komt en de zon schijnt op de tafels dat je je naam in het stof kunt schrijven op een aantal tafels. Dit zie je ook in de gangen op de vloer, de zijkanten over de gehele lengte waar de stofzuiger niet kan komen is verkleurd door het stof.
Wanneer je in het restaurant zit aan de kant van de N325 en zicht hebt op het terras dan zie je het onkruid circa 10 cm hoog in de bestrating. Dat is typerend voor het gehele hotel.

Wij hebben de volgende dag de boeking voor de extra reservering geannuleerd. Dit hadden we niet verwacht van een nieuw hotel met de naam Van Der Valk. We hadden ons verheugd op een aantal mooie dagen in een nieuw hotel, maar helaas was dit niet het geval.

Van het management hebben we niets meer gehoord, ook nadat de receptioniste dit voor de 2e keer gemeld heeft en toegezegd, dat Lotte van der Valk contact met ons zal opnemen.
Waarschijnlijk vinden ze het niet belangrijk, het hotel zit toch vol.
Geld verdienen is belangrijker dan tevreden gasten, zolang er steeds weer nieuwe gasten boeken en het hotel vol is, is er toch niets aan de hand!

Wij zijn tevreden met een schone kamer d.w.z. dat je bij binnenkomst blij verrast wordt. Dat is een goed begin voor een paar dagen ontspanning.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjalling Kuiphof