Klacht: Vieze gebruikte bestelling afgeleverd.

op 10 juli 2017 over Droginet.nl in de categorie Drogisterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onlangs heb ik voor het eerst een bestelling gedaan. Tot mijn schrik was de bestelling (bekkenband) onder de hondenharen en stonk het vreselijk. Ook de bijgeleverde factuur was vertrapt en smerig. Hierover gemaild waarna ik een dag later de optie kreeg deze terug te mogen sturen en vervolgens mijn aankoopbedrag teruggestort te ontvangen. Waarop ik instemde. Echter heb ik hierna nog niks van ze mogen vernemen. Ik vind het vreselijk dat er nu zo lang gedaan wordt voordat ik het product terug kan sturen.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn aankoopbedrag teruggestort op mijn rekening heb ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Droginet.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Droginet.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Droginet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Droginet.nl

Heeft op 11 juli 2017 om 13:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag Dhia,

Erg vervelend en vreemd inderdaad! Helaas hebben wij je antwoord op deze e-mail niet mogen ontvangen. Wellicht is er iets mis gegaan met het verzenden/ontvangen. Ik heb begrepen dat mijn collega contact met je heeft gehad en dat alles netjes is opgelost. Dat is erg fijn natuurlijk!

Mocht je nog vragen en/of opmerkingen hebben kun je altijd mailen naar:
klantenservice@droginet.nl

Hartelijke groet,
Donja van Meurs
Droginet

Alle klachten die gemeld zijn door Dhia Debie