Klacht: vies huisje

op 03 september 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

wij zijn van 26 augustus tot en met 2 september in park duynhille van roompot geweest.
toen wij aankwamen troffen wij een huisje aan dat ronduit smerig was.
de vloeren waren vies was niet geveegd of gezogen, haren in de putjes, wasbakken niet schoon, wolken stof onder de bedden en op de kasten, vaat stond nog in de afwasmachine, oor watjes lagen nog in de prullenbakken.
dit is na een klacht bij de receptie schoongemaakt.
dit ging wel even duren volgens hun, wij zijn toen maar even weggegaan
en op eigen kosten een kop koffie wezen drinken, was netjes geweest als ze dit ons hadden aangeboden!!.
toen wij terugkwamen waren ze weer weg en was de boel dachten wij schoon.
wat bleek volgens ons deed de afwasmachine het niet goed.
glazen, borden, schaaltjes enz. bijna alles stond vies (etensresten zaten overal nog aan) in de kasten, dus wij hebben eerst alles maar met de hand afgewassen, toen zelf maar eens naar het filter gekeken en schoongemaakt, ging toen al wat beter, maar nog niet optimaal zodat we nog een hoop met de hand moesten afwassen.
verder zat de regendouche voor de helft dicht, de andere douche bleef niet meer op de stang hangen viel gewoon weer naar beneden.
we hebben zelf de spinnenwebben in de kamer weggehaald was ook niet gebeurd.
berging was ook erg vies hebben we ook zelf schoongemaakt, lag allerlei rotzooi op de grond, werd denk ik met schoonmaken van huisje ook nooit naar gekeken.
de koekenpan was zo vies die hebben we niet eens meer aangeraakt.
verder was er een zitkussen van de lounge set kapot, van de parasols waren van beide baleinen kapot of ontbraken, buitenlamp bij berging deed het niet meer, al met al was dit een luxe huisje dat wij hadden gehuurd.
maar dit viel ons erg tegen. wij hebben veel schoongemaakt.
voor het geld dat wij moesten betalen, was het vooral bij aankomst een afknapper.
verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad in Ouddorp en omgeving.
het park is verder prachtig en heerlijk rustig, een aanrader.
wij waren een jaar eerder ook al eens een dag op dit park geweest en toen zag het er erg netjes uit. ook zijn wij in de lente in hotel Arcen geweest, dit was bijzonder netje en schoon.
daarom valt dit ons erg tegen van Roompot

dat als wij ooit nog eens bij Roompot boeken dat we dit niet meer meemaken,
laat klanten mankementen melden, hebben wij ook gedaan zodat er wat aangedaan kan worden. wij hebben een lijst bij de receptie ingeleverd.
zodat er wat aangedaan kan worden .dit is voor de volgende gasten wel zo prettig. zou het ook netjes vinden als we een reactie terug krijgen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door c.vanden.hoek@hotmail.nl