Klacht: Viabuy card

op 13 september 2017 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een viabuy card in mei j.l aangevraagd en ontvangen. Echter, toen ik zag dat ik de card moest activeren en €90 moest storten, heb ik geweigerd om dat te doen en heb de card in juni naar de betreffende adres teruggestuurd en nu hebben ze een incassoburo ingeschakeld met het verzoek om €130 te betalen terwijl ik de card niet gebruik heb en ook niet geactiveerd!!

Gewenste Oplossing:

Absoluut ontevreden!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tarik1970