Klacht: Via sms en mail een vordering sturen

op 20 mei 2020 over Segoria in de categorie Incassobureaus

Eerst krijg ik een sms dat ik nog geld moet betalen, zonder enige informatie van welk bedrijf dit is en welke factuur er niet betaald is. Door de sms ben ik toch gaan twijfelen en heb ik al mijn mails gecontroleerd en ben ik geen betalingsherinnering tegen gekomen. Een paar dagen later nog een mail gekregen, nog steeds geen extra gegevens alleen een soort dwang om geld over te maken. Het zou wel fijn zijn als ik precies weet waarvoor ik nog moet betalen en dat er ook aangetoond kan worden voor welk product er nog niet betaald is.

Als ik weet om welk product dit gaat en van welke winkelbedrijf dit is. Ik betaal altijd alles netjes en doe nooit betalen achteraf. Als er zulke vage berichtjes gestuurd worden zonder enige informatie dan vertrouw ik het niet.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Segoria over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Segoria in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Segoria een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Segoria

Heeft op 20 mei 2020 om 16:03 geantwoord

Geachte mevrouw Boers-Pronk,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding hiervan hebben wij u een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie.

Voor verdere vragen kunt u uiteraard telefonisch contact met ons opnemen.

Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 uur en 17:00.

Meer informatie hierover vindt u in de e-mail die wij u hebben toegestuurd.

Segoria

Alle klachten die gemeld zijn door KimJJ