Klacht: Via mail bericht dat pakket is afgeleverd? Maar niet ontvangen

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een paar mails over mijn pakket ter waarde van €61,00 gehad. Eerst een mail dat deze 7 juli 2017 geleverd zou worden smiddags, toen bericht vertraging.en toen een mail dat mijn pakket 10 juli 2017 bezorgd zou worden tussen 17.30 u en 19.30 u. Er moest voor getekend worden. 15 min later krijg ik weer een mail dat het pakket is bezorgd om 10 juli 2017 om 10.02 uur. Er was niemand thuis ?? . Bij thuiskomst geen briefje in de bus van postnl. Ook geen pakket. Postnl gebeld ..kunnen mijn tt code niet meer zien in het systeem. Ik moet de degene die het pakket verstuurd heeft in oostenrijk maar contacten . Dat was het. Lekker..dat is makkelijk afschuiven. Ik ben de dupe, maar ergens in utrecht is het al fout gegaan..

Ik wil mijn pakket hebben

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 18 juli 2017 om 12:43 geantwoord

Geachte mevrouw Van Gestel,

Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakket volgens de gegevens op 10 juli bij u bezorgd zou zijn maar dat u het pakket toen niet heeft ontvangen. Ik kan mij heel goed voorstellen dat u hier niet blij mee was en bied u hiervoor mijn excuses aan.

Volgens mijn gegevens is de zending op 12 juli alsnog bij u geleverd. Uiteraard is het niet de bedoeling dat er onterecht een afleverscan wordt gemaakt, daarom zet ik voor u een klacht uit richting de betreffende bezorger. De bezorger zal worden aangesproken op de gemaakte fout.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice via http://www.postnl.nl/klantenservice

Heeft op 18 juli 2017 om 16:01 geantwoord

De wijze waarop het qua communicatie tussen mij en post.nl is verlopen heb geen goed woord voor over. Wat dacht u van extra kosten van de telefoongesproken. De verzender ook moeten contacten in het buitenland. Die opzij beurt ook tijd en extra telefoon kosten moeten maken. Dit door fouten bij post.nl . Hier hoor ik niks van.. is dit allemaal voor mijn rekening deze extra kosten.

Alle klachten die gemeld zijn door Rige1963