Klacht: Via het katte luik post bezorgen

op 05 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Hallo , afgelopen week hebben bezoek gehad van een Dhl bezorger in Halsteren
Deze heeft geprobeerd om via het beveiligde katte luik het pakket te willen afleveren
Alleen katten met de juiste chip mogen naar binnen
Op de site staat dat deze is afgeleverd maar bij wie !!!!

Normale bezorger die normaal met de pakketten om gaat
En niet aan Prive spullen komt

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

3 maanden geleden - Beste heer Deusing, Allereerst mijn excuses voor het pogen een pakket af te leveren via het kattenluik. Ik zie geen pakketten staan die bij buren zouden zijn afgeleverd deze week. Indien u nog een pakket mist, adviseer ik u dit in ieder geval alvast te melden bij de verzender, zodat er hiervoor een onderzoek opgestart kan worden. Heeft u voor mij het zendingsnummer van het pakket dat u nog mist? Dan kan ik in ieder geval nakijken welke bezorger het via het kattenluik heeft proberen af te geven. Met vriendelijke groet, Wendy DHL Parcel Webcare

DHL

Heeft op 05 september 2018 om 11:42 geantwoord

Beste heer Deusing,

Enige tijd geleden vroegen wij u om extra informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op ons verzoek heeft gereageerd, ga ik ervan uit dat het probleem inmiddels is opgelost. Mocht u toch nog vragen hebben, dan kunt u uiteraard contact met ons opnemen via de telefoon, e-mail of social media: https:www.dhlparcel.nlnlconsumentsupport.

Harald
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Ddeusing