Klacht: Vette rekening zonder ooit iets besteld te hebben

op 20 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Ik zag op facebook een reclame van FatBurnerUltra. Ik las wat reacties maar geloof niet in die onzin. ( ik weeg 68 kg en ben 175 cmEn voel me prima zo!!!)

nu krijg ik een briefvan Billink achteraf betalen. Ik zou voor €79,95 een bestelling hebben gedaan ze hebben mij 2 x herinnerd staat er en nu krijg ik een rekening van €104,95 ????
WAARVOOR ? Ik heb nooit wat besteld en nooit geen herinnering gehad!!

Ik ben tevreden als dit bedrijf stopt met rekeningen sturen voor bestellingen die ik nooit gedaan heb.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:10 geantwoord

Beste Susanne,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 20:19 geantwoord

De klacht is niet in behandeling genomen door billink maar zelfs doorgestuurd naar CIB door Billink en de rekeningen blijven binnen stromen. Ik heb nooit iets besteld
Dus ga nu aangifte doen van oplichting.

Alle klachten die gemeld zijn door Susanne Koorenhof