Klacht: Vetraagd pakketje?

op 18 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 18 september 2018 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat uw zending nog niet verder het verzendtraject ingaat. Volgens ons systeem is er van deze zending inderdaad alleen nog een digitale vooraanmelding bekend. Dat wil zeggen dat wij het pakket nog niet ontvangen hebben van de verzender. Zodra wij het pakket ontvangen zal deze voor bezorging ingepland worden en is dit zichtbaar via de tracering.

Met vriendelijke groet,
Janneke
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door KyaraY