Klacht: Vesting Finance Fiditon

op 06 augustus 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

We hebben onze oude woning 2 jaar geleden met verlies verkocht en een andere woning gekocht. Beide hypotheek bij ING geregeld. De restschuld is meegenomen met onze nieuwe aankoop. Dat heeft onze hypotheekadviseur geregeld toen der tijd. We zijn verhuisd naar onze nieuwe woning en na een jaar later ontvangen wij een bericht van ING dat wij per direct een bedrag van euro 19.000 moest betalen voor de achterstand van onze oude hypotheek omdat het met verkopen en kopen van onze woning niet goed gegaan is en de restschuld is dus niet meegenomen met onze nieuwe hypotheek. Na vele malen bellen naar ING hebben zij ons doorverwezen naar Vesting Finance Fiditon. Met hun hebben wij een betalingsregeling aangetroffen van 150 euro p.m. Na het controleren van onze inkomsten/uitgaven. Wij zijn mee akkoord gegaan. Maar gisteren 05/08/2016 hebben wij een brief ontvangen van hun en in het bijzonder van dhr. A. Hanchaou dat zij de betalingsregeling hebben weer beoordeeld en dat wij een bedrag van 500 euro p.m. moeten betalen i.p.v. 150 euro p.m. terwijl onze inkomsten/uitgaven niet veranderd is in vergelijken met vorig jaar en we hebben altijd netjes op tijd betaald nooit achterstaand of wanbetaling. Ik heb contact opgenomen met boven genoemde heer. Ik vroeg aan hem wat zijn de reden voor zo een hoge maand bedrag met onze minimumloon en 2 kleine kinderen en onze in/uitgaven is niet veranderd, wij kunnen dat echt niet betalen. Dhr. kon geen reden geven en hij was ook niet goed op de hoogte van onze inkomsten/uitgaven die ik verzonden had. In een onvriendelijke en grove taal begon hij mij met deurwaarde te bedreigen en dhr. wil geen vragen meer horen. Zei hij letterlijk, doe wat in mijn brief staat of ik stuur een deurwaarde jullie kant op! Terwijl niks bijzonder in de brief staat, alleen dat wij 500 euro konden betalen i.p.v. 150 euro zonder enige uitleg of enkele specifieke berekeningen. Ik zei dat wij niet kunnen betalen met 2 kleine kinderen en dure hypotheek en allerlei uitgave posten en kinderen zitten beide op zwemles en voetbal vereniging en dat hij onze uitgave posten niet goed hebben gezien, zei hij dan moeten zij niet gaan zwemmen of voetballen! Echt respectloos! En terwijl ik aan hem wilde nog vragen hoeveel hebben wij nog openstaan van die restschuld? Gooide hij de telefoon neer. Echt een onfatsoenlijk en respectloos mannetje dat geen respect en normen en waarde heeft meegekregen, voordat hij 1+1 weet te leren moet hij eerst sociale vaardigheid en respect gaan leren en hoe je met je medemens hoort spreken en omgaan. Ik ga dit respectloos mannetje ook aanklagen bij Vesting Finance ik laat het niet hierbij.

150 euro i.p.v. 500 euro p.m.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 22 augustus 2016 om 10:09 geantwoord