Klacht: Vesting Finance blijft oplichten en weigert klachten op te lossen

op 17 augustus 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vesting Finance weigert nog altijd een eerder gemelde klacht op te lossen en blijft bezig met oplichtingspraktijken.

Vesting Finance eist incassokosten over een factuur die reeds betaald is en op de eerdere klacht hebben zij met 2 e-mails gereageerd. De eerste via klacht.nl dat zij de klacht weigerde op te lossen. De 2e verstuurd naar de spamfolder met het verzoek om een betaalbewijs.

Nu heb ik de mail in de spamfolder deze week pas gevonden en inmiddels heeft Vesting Finance de betaling wel gevonden. Helaas blijven zij bezig met oplichten en eisen zij nog steeds onrechtmatig in rekening gebrachte incassokosten.

Wanneer Vesting Finance toegeeft dat zij consumenten proberen op te lichten en het dossier sluiten.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 18 augustus 2016 om 09:27 geantwoord

Heeft op 18 augustus 2016 om 09:34 geantwoord

U stelt dat ik nietin wil gaan op het versturen van het betaalbewijs terwijl ik u geinformeerd heb toen ik de mail in de spamfolder vond... Tevens is de betaling begin juli al gedaan dus dat deze nu pas verwerkt is past wel in uw methode van oplichting.

Alle klachten die gemeld zijn door wes_ley_