Klacht: Vesting finance

op 05 oktober 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Vesting finance heeft mij aangeschreven over een vordering die van mij zou zijn.
Ik heb in april een uitdraai van de BKR opgevraagd.
De schuld waar over wordt gesproken staat niet geregistreerd.
Bij telefonisch contact vraag ik of ze mij bewijs kunnen aanleveren dat de schuld van mij is.
Hierop krijg ik een mail toegestuurd met de schuld van iemand anders.
Wederom contact, waar op ik een nota van neckermann krijg toegestuurd.
Ik heb deze artikelen nooit besteld, dus zeer zeker niet ontvangen
Alsnog geeft vesting finance aan dat ik de schuld moet voldoen.
Of ik een betalingsregeling wil treffen, hierop geef ik duidelijk aan dat ik de schuld niet erken.
En als het wel mijn schuld is ik dat bereidt ben te doen
Vesting finance heeft aan dat er in 2006 een betali nr is geweest.
Maar kunnen hier verder geen informatie over geven, ze kunnen geen rekening nummer vinden waar de betalingen van zouden zijn gedaan.
Weer sturen ze hetzelfde rekeningoverzicht, met tot mijn verbazing een betalingsregeling!

Bij wederom telefonisch contact krijg ik wanneer ik opbel de melding fraude of Scam.
Zoals wanneer je de belastingtelefoon belt en dan dat voorgeprogrammeerd te zien krijgt.
Ik heb de print screen bewaart.
Ook hier wordt niet op gereageerd als ik dit aangeef.

Ik heb contact gehad met het juridisch loket, en die geven aan dat ik mij kan beroepen op de verjaring.
In de vooropgestelde brief wordt wederom gevraagd om bewijslast vanuit vesting finance.
Aanzeggingen, bankrekeningnummer dat bewijst dat ik op de hoogte had kunnen zijn van betalingen aan vesting finance in 2006

Vesting finance reageert hierop door wederom alleen een brief met hoofdsom te sturen.
En dat wanneer ik niet betaal zij verder gaan en dreigen met verdere kosten.
Ondanks de niet meewerkende houding van vesting finance.

Wanneer de bovenstaande punten zijn verhelderd

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 10 oktober 2017 om 13:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Benjamin dijkman