Klacht: vest staat 3 keer als besteld op mijn naam

op 27 oktober 2011 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

voor de verjaardag van mijn dochter heb een addidas vest besteld deze zou 19 oktober gelevert worden.
19 oktober kreeg ik niets binnen deze nogmaals besteld omdat ik deze als cadeau de 20ste nodig zou hebben.
De 20ste kreeg ik deze laatste bestelling binnen.
De eerste bestelling die niet de 19de werdt bezorgd werdt 3 dagen later bezorgd op de 23ste deze had ik niet meer nodig en wilde deze retour doen de 25ste (vandaag) maar is nog steeds niet opgehaald.
Ik kijk bij mijn bestellingen en zie i.p.v 2 vesten waarvan 1 op retour wacht 3 bestelde vesten.
Ik heb nooit 3 vesten besteld en wil dat dit geccorigeerd
wordt.

Gewenste Oplossing:

Ik heb nooit 3 vesten besteld en wil dat dit geccorigeerd
wordt op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Bericht van Wehkamp

6 jaren geleden - Heb nu de klacht als opgelost aangemerkt, niet duidelijk is wat de stand van zaken nu is. Kunt u even contact met ons opnemen?

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Wehkamp een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door nai