Klacht: verzuim doorgeven aan uwv dat alle betalingen zijn voldaan

op 18 mei 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

@ openstaande mappen waren in April afbetaald, contact gehad met medewerkster die zij dat het doorgegeven zou worden naar u.w.v.
Teveel betaalde zou terug gestort worden naar u.w.v.
Nu blijkt in Mei dat dit niet gebeurd is en beslag op mijn vakantiegeld is gelegd, dit totaal onterecht gebeurd en ik hierdoor andere betalingen niet kan doen.
Dit uiterst vervelend is en ik daarom deze klacht naar U stuur. Ik nu in Mei weer met medewerkster contact heb gehad en deze dit nu zou regelen, Ik dit zeer nalatig vindt van ggn
Dit zou nu opgelost worden, maar mijn vakantiegeld plus een gedeelte van mijn uitkering dus niet op mijn rekening terecht komt maar op rekening ggn alwaar gen mappen meer zijn waar beslag op is.
Deze het afschuift naar uwv, deze dit niet verwerkt zouden hebben.

Gewenste Oplossing:

Zodra mijn geld plus rente terug is op mijn rekening alwaar het hoort te zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 20 mei 2016 om 08:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ottenhoff,

Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. De klacht is door onze klachtenafdeling in behandeling genomen. Wij hebben u zojuist een email gestuurd waarin wij nader uitleg geven over het verloop van de dossiers. Wij beschouwen de klacht hiermee als afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

GGN Mastering Credit

Alle klachten die gemeld zijn door R. Ottenhoff