Klacht: verzonden pakketje komt maar niet aan bij de ontvanger.

op 23 februari 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb maandag 19-02 een pakketje afgegeven bij dhl service point in zwolle.
Nou volg ik de track en trace online, en zie dat hij pas de 22e gescand is bij het sorteercentrum. Nu kijk ik weer op track en trace en zie geen verdere update. contact gehad met mijn ontvanger, blijkt hij ook nog niets geen pakketje gehad te hebben. Ik vindt het niet normaal dat het zo lang duurt voordat een pakketje een x aan mag komen, heb er wel 5 euro voor betaald. Zou het wel heel fijn vinden om te weten wanneer dat pakketje een x aan mag komen….. kan toch niet zo zijn dat ik tot vlgd week woensdag ofzo zou moeten wachten voordat dat pakketje er een x is ofzo……

Ik zou tevreden zijn als dat pakketje vandaag nog aankomt bij de ontvanger megekko

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 23 februari 2018 om 18:34 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Tot onze spijt is er een probleem ontstaan met uw zending waardoor uw zending nog niet is geleverd. Uiteraard wil ik hiervoor mijn excuses aanbieden. Graag willen wij een onderzoek voor u starten. Om die reden wil ik u verzoeken contact met ons op te nemen via https://www.dhlparcel.nl/nl/contact-particulier. Op deze manier kunnen wij het onderzoek starten.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Heeft op 24 februari 2018 om 01:34 geantwoord

Dit slaat helemaal nergens op, als er een probleem onstaan is met de zending, dan moeten jullie dit ook intern weten wat het probleem is en mij hiervan op de hoogte stellen wat het probleem precies is. en hoe je dit kunt oplossen. Een onderzoek starten kost alleen maar meer tijd en is weggegooide tijd. Jullie zijn niet eerlijk tegen me met wat er echt aan de hand is.... Ik zou daarom graag mijn geld terug willen ( 5 euro) op rekening nr NL66RABO 0312878478, ik zoek voortaan wel een andere vervoerder. mijn vertrouwen in jullie is diep beschadigd

Groeten,

Edwin Gerritsen