Klacht: Verzonden pakket retour gekregen

op 22 mei 2021 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kreeg een pakket..wat ik naar België verstuurd had…weer retour .
De verpakking was beschadigd .wat nu !.?

Gewenste Oplossing:

Ben tevreden als het pakket alsnog weer verzonden kan worden gratis !!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Jessie12O

2 maanden geleden - Graag met spoed bericht

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 mei 2021 om 13:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat u het pakket retour hebt ontvangen. Ik durf niet te zeggen waarom het pakket retour is gestuurd. Ik raad u daarom aan om restitutie aan te vragen via onze website: https://dhlparcel.nl/nl/consument/restitutie-aanvragen. U kunt dit casenummer gebruiken: 12076398. Vervolgens kunt u een nieuw label aanmaken via onze website. Helaas kan ik u niet voorzien van een gratis label. Mijn excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Sam
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jessie12O