Klacht: verzoek tot betaling voor product welke niet is geleverd

op 21 juni 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Herhaaldelijke aanmaningen ontvangen voor een product besteld bij afslankringen.nl maar niet ontvangen.

Gewenste Oplossing:

wanneer de aanmaningen stoppen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Billink

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Billink nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 13 juli 2017 om 13:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patricia,

Excuus voor de late reactie.

Billink is betaalmethode, voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 13 juli 2017 om 13:40 geantwoord

Alsof dit nog niet geprobeerd is.. Natuurlijk ga ik eerst het probleem proberen op te lossen met het bedrijf waar een probleem mee heb!

Alle klachten die gemeld zijn door patriciageuze@casema.nl