Klacht: Verzetten van levering halve levering

op 08 september 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zouden er 2 pakketten geleverd moeten worden door postNL. In de track en trace staat bevestigd dat beide paletten om een specifiek tijdstip geleverd dienden te worden (beide pakketten verschilde van tijdsindicatie maar wel op dezelfde datum). Van beide pakketten was de tijdsindicatie dus bekend, en de datum dus bevestigd in de mail van postNL

Na haar 45minuten contact te hebben gehad met de klantenservicr via de chat kwam er geen passende oplossing voor de consument, in dit geval ik, de ontvanger van de pakketten.

Ik ben tevreden wanneer , ten eerste, het contact VEEL soepeler en sneller zou verlopen. De moeite wordt gedaan het pakket alsnog dezelfde datum, zoals afgesproken en bevestigd door postNL zelf, te bezorgen, desnoods op een later tijdstip.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer Heinsman, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de bezorging van beide pakketten niet op de juiste wijze is verlopen. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u van beide pakketten de 3S-code mee willen sturen? Begrijp ik goed dat de pakketten op een later tijdstip op dezelfde datum zijn geleverd, of was er iets anders aan de hand waardoor u deze pakketten op de betreffende datum niet in ontvangst kon nemen? Dit wordt uit het eerste bericht nog niet helemaal duidelijk. Mochten de pakketten wel op een later tijdstip op dezelfde datum zijn geleverd, dan komt dit omdat het tijdvak een indicatie is. Door omstandigheden kan het voorkomen dat de bezorger vroeger of later is dan aangegeven. U kunt dan denken aan wijzigingen in de route, de hoeveelheid te bezorgen pakketten of omstandigheden in het verkeer. Mocht dit elke keer erg afwijken, dan zal het tijdvak na verloop van tijd automatisch aangepast worden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

3 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 11 september 2018 om 08:37 geantwoord

Geachte heer Heinsman,

Onlangs heeft u via deze website een melding bij ons gedaan. Om uw melding goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens of aanvullende info van u nodig. We hebben u in een vorig bericht gevraagd deze informatie spoedig aan te leveren, zodat wij uw melding verder in behandeling konden nemen.

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Wij gaan er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door VincentkH