Klacht: Verzendlabel maar 5 dagen geldig

op 26 september 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als in online een verzendlabel koop is deze maar 5 dagen geldig. Dit is veel te kort, een postzegel is toch ook geen 5 dagen geldig?

Gewenste Oplossing:

Labels minstens 2 weken geldig, eigenlijk onbepertkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 26 september 2016 om 11:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Miep,
Uit uw bericht begrijp ik dat u graag wilt dat het online verzendlabel langer dan 5 dagen geldig blijft. U geeft aan dat een postzegel uiteraard langer geldig is. Hier heeft u gelijk in. Echter betreft het in dat geval om een fysiek product. Bij een online verzendlabel wordt het pakket gelijk voorgemeld, als iedereen dus een voorraadje labels klaar heeft staan, zal dit dus voor problemen zorgen. Daarom is besloten om de labels 5 dagen geldig te laten zijn. Hierdoor heeft u voldoende tijd om het pakket weg te brengen. Ik ga ervan uit, u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Heeft op 27 september 2016 om 13:08 geantwoord

Geen enkele oplossing geboden en geneens een reden waarom t zo id

Alle klachten die gemeld zijn door Pietjepukkk