Klacht: verzendlabel aangemaakt en kon dit niet meer printen

op 12 juni 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

verzendlabel is betaald PostWeb 2 WM86FF-2018
0606122522000
6,50 euro

Koninklijke PostNL BV

Ik wil restitutie ! Ik heb 6,50euro betaald en kan mijn pakket nog niet eens versturen!!!!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juni 2018 om 14:08 geantwoord

Geachte mevrouw van Eck,

In uw bericht geeft u aan dat u na het betalen geen label heft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit frustrerend is. Graag informeer ik u hierover.

Er zijn een aantal opties die er vaak voor zorgen dat u alsnog het label kunt printen. Ik raad u aan om te controleren of u een e-mail van ons heeft ontvangen. Is de e-mail niet in uw reguliere inbox binnen gekomen? Controleer dan ook de spambox. U krijgt een e-mail met een link voor het label.

Wanneer u geen e-mail heeft gekregen volg dan de volgende stappen:
- Log in op http:www.postnl.nl
-Ga naar Mijn overzicht door rechtsboven op uw naam te klikken en dan via het dropdown menu op overzicht te klikken
-U ziet nu 2 kopjes: Uw zending volgen en Iets versturen
-Onder het kopje Iets versturen ziet u de link Bekijk alle orders
-U zou nu een overzicht van uw bestellingen moeten zien waarbij u door te klikken op de order uw zegel kunt printen.

Lukt ook dit niet? Dan kunt u restitutie aanvragen. Dit kan via http:www.postnl.nlklantenservicerestitutieformulier. Hier vindt u een digitaal formulier. Als u dit invult en verstuurt, ontvangt u gelijk een bevestiging in uw e-mail. Wanneer uw restitutie akkoord is, maken we het bedrag binnen twee weken na ontvangst van het restitutieformulier naar u over.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: www.postnl.nlklantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Hendrika van Eck