Klacht: Verzendlabel

op 12 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vandaag 03-07-2017 een verzendlabel gemaakt en betaalt aan postnl. Nu is mijn geld weg en heb ik mijn verzendlabel niet ontvangen door een fout op de website van postnl. Paar keer in en uitgelogd, want dat was de \”slimme\” oplossing van mevr Karin van de Chatservice EN een uur gewacht. Nu moet ik een restitutieformulier invullen waar ze vragen naar de barcode die staat op de verzendlabel die ik dus NOOIT heb ontvangen…. ze bieden voor de rest geen oplossing. Wat te doen?
Heel slechte service! Aangezien ik vandaag het pakketje op de post MOET doen, heb ik nog een keer €6,50 betaalt aan postnl. Ik wil nu gewoon 1x €6,50 terug!!!

Als ik m\'n verzendlabel of geld terugkrijg

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 juli 2017 om 12:30 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Bhagwandas,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat er iets mis is gegaan bij het aanmaken van uw verzendlabel en dat u geen label heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Vaak komt het label in de praktijk nog binnen wanneer er even opnieuw wordt ingelogd dus dit advies heeft u correct ontvangen. Als het vervolgens dan nog niet lukt dan kunt u online het restitutieformulier invullen. Hier wordt overigens gevraagd naar het ordernummer van uw bestelling niet naar de barcode. Mocht u deze ook niet hebben ontvangen kunt u dit uiteraard ook aangeven op het formulier.

Heeft op 12 juli 2017 om 12:50 geantwoord

Slaat helemaal nergens op. Want bij de klantenservice van postnl zitten er medewerkers die niet eens fatsoenlijk Nederlands kunnen praten en begrijpen. Ik moest er zelf achter komen dat de code die jullie nodig hebben op m'n bankafschrift staat. Niemand die dat eventjes kan uitleggen.

Alle klachten die gemeld zijn door R1993