Klacht: Verzendkosten

op 22 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een herinnering gekregen over een pakket wat ik geleverd heb gekregen wat niet voldoende gefrankeerd was.
Ik heb het pakket toegezonden gekregen en nooit gevraagd om de verzenkosten.
Ik heb u al eerder er over geschreven maar blijf post van u ontvangen.
Ik voel mij geenzins geroepen deze kosten te betalen!
De betaalcode is R12.160526.400825

Gewenste Oplossing:

Als u mijn geen herrineringen meer stuurt,
Graag verhalen op de afzender,dit is niet mijn probleem.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 juni 2016 om 10:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Schoenmakers,

Uit uw bericht begrijp ik dat u onlangs een herinnering van een portokaart heeft ontvangen. Mijn excuses voor dit ongemak.

Ik begrijp dat u als ontvanger de portokosten voor onderfrankering van deze zending niet wilt voldoen. U mag daarom deze herinnering als 'niet verzonden' beschouwen.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Vilier