Klacht: verzendkosten

op 30 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een brief ontvangen van de sp daarna kreeg ik van u een kaart dat de portokosten niet voldoende waren.
Mijn vraag is waarom ik dit moet betalen en is 1 euro niet voldoende voor allen een brief.

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem is opgelost vind het vreemd dat wij 2.19 euro moeten betalen alleen voor een brief.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over de portokosten. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Graag ontvang ik van u de betaalcode van de portokaart. Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Groenendijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bijke1964