Klacht: verzendkosten

op 30 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een brief ontvangen van de sp daarna kreeg ik van u een kaart dat de portokosten niet voldoende waren.
Mijn vraag is waarom ik dit moet betalen en is 1 euro niet voldoende voor allen een brief.

Als dit probleem is opgelost vind het vreemd dat wij 2.19 euro moeten betalen alleen voor een brief.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over de portokosten. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Graag ontvang ik van u de betaalcode van de portokaart. Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Geachte mevrouw Groenendijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door bijke1964