Klacht: verzendkosten

op 30 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

ik heb een brief ontvangen van de sp daarna kreeg ik van u een kaart dat de portokosten niet voldoende waren.
Mijn vraag is waarom ik dit moet betalen en is 1 euro niet voldoende voor allen een brief.

Als dit probleem is opgelost vind het vreemd dat wij 2.19 euro moeten betalen alleen voor een brief.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over de portokosten. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Graag ontvang ik van u de betaalcode van de portokaart. Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Geachte mevrouw Groenendijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door bijke1964