Klacht: verzendkosten

op 30 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb een brief ontvangen van de sp daarna kreeg ik van u een kaart dat de portokosten niet voldoende waren.
Mijn vraag is waarom ik dit moet betalen en is 1 euro niet voldoende voor allen een brief.

Gewenste Oplossing:

Als dit probleem is opgelost vind het vreemd dat wij 2.19 euro moeten betalen alleen voor een brief.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Bedankt voor uw aanmelding. Uit uw bericht begrijp ik dat u een vraag heeft over de portokosten. Helaas heb ik op dit moment onvoldoende informatie om uw melding door te zetten. Graag ontvang ik van u de betaalcode van de portokaart. Deze specifieke informatie is nodig om de juiste procesgang na te gaan. Ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

10 maanden geleden - Geachte mevrouw Groenendijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

PostNL

Heeft op 06 juli 2016 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Groenendijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Wij gaan er dan ook van uit dat uw klacht inmiddels op een ander wijze is opgelost.
Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,

PostNL

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door bijke1964