Klacht: Verzendkosten

op 20 maart 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een soort van acceptgiro gekregen op ons adres maar niet de juiste achternaam!? Dat ik nog 2,34 moet betalen…….? Ivm post verstuurd of ontvangen te hebben zonder te betalen!? Erg vervelend als het zou kloppen dan zou ik t doen maat klopt niks can …! Wil graag dat zsm wordt gecorrigeerd

Correctie

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht An1111111

1 maand geleden - Nog geen reactie...

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 20 maart 2017 om 13:14 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Kootstra,

Hartelijk dank voor uw melding op deze website. U geeft aan dat u een verzoek heeft gekregen om portokosten te betalen en ik begrijp dat u niet weet om welk poststuk dit gaat. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde betaalcode heb ik de gegevens gecontroleerd. Het gaat om een voor uw adres bestemd poststuk waar te weinig postzegels op waren geplakt. Omdat er geen afzender op de envelop stond, sturen we het verzoek naar u. Het bericht om portokosten te betalen is een verzoek, u bent als geadresseerde uiteraard niet verplicht deze kosten te voldoen. Ik heb de kosten bij deze dan ook laten vervallen, de portokaart mag u als niet verzonden beschouwen. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door An1111111