Klacht: Verzending niet afgeleverd!!!!?????

op 22 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

I WAIT FOR A PACKAGE ON THE WEBSITE THERE WAS TO BE DELIVERED IN ,, AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTER ,, Tracking number RR275322129PL
(package sent from POLAND)
My ZIP CODE 8106 AR to which the shipment was to be delivered. Name and surname RAFAL CYRANEK. They gave Awizo with date 15.05.2020 and hour 19:34 in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENTER – RECORDED 2020.05.15 19.36???????

Gewenste Oplossing:

Help alstublieft

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 mei 2020 om 15:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Dear Sir, Madam,

Thank you for your message at Klacht.nl. I understand that you would like to know when your parcel will arrive. I would like to respond.

I checked the status of the parcel with the trackingnumber you sent. The International Mail Centre is where parcels from abroad are being processed. From there they will be distributed to our distribution centres. You don’t have to collect a parcel at the International Mail Centre. Your parcel has been delayed. Due to to measures against the coronavirus and more online orders than usual it’s quite busy. This has caused delays in processing and delivery of the parcels. I’ll have to advise you to have some patience and wait until the parcel will be delivered.

I hope I have been of service. If you have any further questions or complaints regarding our service in the future you can always let us know by contacting our customer service at www.postnl.nl

Kind regards,

PostNL Customer Service

Alle klachten die gemeld zijn door Rafifafi