Klacht: Verzending mislukt

op 05 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zit al best lang te wachten op mijn pakketje van aliexpress, laatst zat ie een week vast bij de douane en nu krijg ik een melding dat de verzending mislukt is. Kan ik hier graag een verklaring voor krijgen. En is er nog wat aan te doen. En ik hoop dat ie niet zomaar geretourneerd wordt naar de verzender want ik heb helemaal geen zin meer om weer zo lang wachten. LB071514220SG dit is de traceernummer

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje krijg. In de komende 4 dagen en een reactie in 1 dag

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 05 juli 2019 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om lang op uw pakket te wachten. De verwerking kan echter meerdere werkdagen in beslag nemen, afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Ik zie gelukkig in de status dat u het pakket op 29 juni heeft kunnen afhalen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rubenegmond