Klacht: Verzending mislukt

op 05 juli 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik zit al best lang te wachten op mijn pakketje van aliexpress, laatst zat ie een week vast bij de douane en nu krijg ik een melding dat de verzending mislukt is. Kan ik hier graag een verklaring voor krijgen. En is er nog wat aan te doen. En ik hoop dat ie niet zomaar geretourneerd wordt naar de verzender want ik heb helemaal geen zin meer om weer zo lang wachten. LB071514220SG dit is de traceernummer

Als ik mijn pakketje krijg. In de komende 4 dagen en een reactie in 1 dag

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 05 juli 2019 om 12:31 geantwoord

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is om lang op uw pakket te wachten. De verwerking kan echter meerdere werkdagen in beslag nemen, afhankelijk van hoe druk het is op deze afdeling. Ik zie gelukkig in de status dat u het pakket op 29 juni heeft kunnen afhalen.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Rubenegmond