Klacht: Verzending mislukt

op 13 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedemiddag, ik wacht al reeds lang op mijn pakketje maar ik kreeg een email met daarin \” Your item could not be delivered on October 5, 2017 at 1:05 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to an incorrect address. It is being scheduled for another delivery attempt today. \” nu vraag ik me af waar mijn pakketje is \” CJ538746317US \” . Kan ik hier meer over weten???

Als ik weet waar mijn pakket is

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 oktober 2017 om 13:56 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Deul,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat er een probleem is met de adressering van uw pakket.

Helaas moet ik vertellen dat dit pakket retour is gestuurd naar de afzender. Vanwege het incorrecte adres is het voor ons niet mogelijk om uw pakket te bezorgen.

Ik wil u aanraden om contact op te nemen met de afzender. Die zal het pakket in 10 tot 12 weken weer ontvangen, waarna het hopelijk snel opnieuw naar u verstuurd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Zaaina