Klacht: Verzending mislukt

op 13 oktober 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag, ik wacht al reeds lang op mijn pakketje maar ik kreeg een email met daarin \” Your item could not be delivered on October 5, 2017 at 1:05 pm in AMSTERDAM INTERNATIONAL MAIL CENT, NETHERLANDS due to an incorrect address. It is being scheduled for another delivery attempt today. \” nu vraag ik me af waar mijn pakketje is \” CJ538746317US \” . Kan ik hier meer over weten???

Gewenste Oplossing:

Als ik weet waar mijn pakket is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 oktober 2017 om 13:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw Deul,

Bedankt voor uw bericht. Het spijt mij te horen dat er een probleem is met de adressering van uw pakket.

Helaas moet ik vertellen dat dit pakket retour is gestuurd naar de afzender. Vanwege het incorrecte adres is het voor ons niet mogelijk om uw pakket te bezorgen.

Ik wil u aanraden om contact op te nemen met de afzender. Die zal het pakket in 10 tot 12 weken weer ontvangen, waarna het hopelijk snel opnieuw naar u verstuurd kan worden.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Zaaina