Klacht: verzending met schade aangekomen

op 15 augustus 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30 juli jl is door mij een enveloppe verzonden met daarin 9 stuivers van
Juliana. Deze muntjes hebben een waarde van hooguit 2 euro en ga je niet
aangetekend verzenden.
Het adres was in den Haag.
De ontvanger heeft de enveloppe beschadigd en leeg ontvangen.Met een excuus van PostNl.
Ik had de enveloppe goed dicht geplakt en met sellotape verstevigd.
De sorteermachine heeft de envelloppe waarschijnlijk stuk gemaakt
Misschien is de inhoud nog te traceren op het sorteercentrum
Ik heb opnieuw verzonden. Hoop dat het nu goed gaat.

Ik zou het fijn vinden, dat de muntjes teruggevonden worden en dat de
ontvanger deze alsnog krijgt.
Of dat U mij een kleine schadevergoeding toekend.
Ik denk aan totaal € 3,00. (muntjes 1,55 en verzendkosten onnodig
gemaakt 1,45. Ik hoef er geen slaatje uit te slaan. Ik vind dit een fatsoenlijke claim.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Feitsma, Uit uw bericht begrijp ik dat het muntgeld uit de enveloppe is geslingerd, dit vind ik erg spijtig om te horen. Er is onderzoek mogelijk naar de zending, indien de waarde, jaartal, land van uitgifte en het verpakkingsmateriaal bekend zijn. Graag hoor ik van u. Vriendelijke groet, Klantenservice PostNL

Bericht van PostNL

9 maanden geleden - Geachte heer Feitsma, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 16 augustus 2016 om 14:45 geantwoord

Geachte heer Feitsma,

Recent hebben wij u een herinnering gestuurd over het aandragen van aanvullende informatie. Helaas hebben wij deze informatie nog altijd niet van u mogen ontvangen. Wij beschouwen uw vraag daarom als afgehandeld en uw melding als afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door doekevandalen