Klacht: Verzending blijft in status sorteren hangen

op 19 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

16 dagen geleden kocht ik iets in de Lidl webshop.
Na wat vertraging zat de zending in de rit van de bezorger.
Maar die kwam niet en sinds 6 dagen staat de zending al op de status ‘sorteren’. Geen idee wat dat betekend. Zowel de Lidl als ook DHL via het contactformulier benaderd, maar geen reacties.
Voor mij ook liever geen DHL meer!
Vaak dit soort frustrerende praktijken.

Gewenste Oplossing:

Woensdagochtend 20 dec afleveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 december 2017 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Er is een probleem met uw zending waardoor deze tot op heden nog niet is geleverd. Uiteraard betreuren wij dit. Graag willen wij dit nader onderzoeken daarom wil ik u adviseren om dit te melden bij de afzender van het pakket. Zij kunnen als opdrachtgever van DHL ons vragen om dit verder te onderzoeken.

Excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel

Heeft op 19 december 2017 om 20:36 geantwoord

Van het kastje naar de muur heet dat geloof ik?

Alle klachten die gemeld zijn door Jeroen3673