Klacht: verzending andere dan besteld

op 29 juli 2017 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 2 juni een draadloze wifi deurbel visuele intercom besteld en een ander model NIET WIFI ontvangen. Gelukkig bij aankoop verzekering erbij gekocht.
Na veel klagen en tickets aangemaakt te hebben, zou er onze bestelling met WIFI verzonden worden zodra wij het verkeerde artikel retour naar Polen hadden gestuurd.
Wij hebben het bedrijf gewezen op de fouten op de website waar WIFI wordt aangeboden en bij specificaties een NIET WIFI stond. Nogmaals foto’s verzonden en juiste artikelnummers opgegeven. Na vele excuses werd aan ons gevraagd om geen berichten en klachten meer te sturen omdat het nu goed gaat komen en wij ons géén zorgen meer hoefden te maken. Heb toch bericht verzonden met foto en art.nr. welke wij besteld hebben.
Het is niet te geloven maar wij hebben een nieuw pakket ontvangen met WEDEROM HETZELFDE VERKEERDE ARTIKEL maar nu met gebruiksaanwijzing in chinees, voeding adapters met platte stekers voor America en GEEN WIFI.
Vijf dagen geleden dit via een ticket gemeld en kreeg verzoek om een foto van pakket te sturen en heb om de dag foto’s gestuurd.
LIGHTINTHE BOX heeft niets meer laten horen.
Ook niet over mijn voorstellen tot oplossing.

Wij zijn tevreden als wij onze bestelling Draadloze WIFI deurbel visuele intercom toegezonden krijgen. (artikel #5210820)
Mocht deze niet leverbaar zijn dan een gelijke vervanger MET WIFI.(bijvoorbeeld #06003197 model SY703197)
Of alleen deurkastje MET WIFI.
En met geldende verzekering voor alle kosten voor verzending en invoerrechten.

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Light in the box over deze klacht.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 29 juli 2017 om 18:48 geantwoord

Hello Alexandru,
Als u er mee akkoord gaat stuur mij een RMA retourformulier om deze door Lightinthebox verkeerde artikel, per post retour te zenden naar uw adres in Polen.
Stuur ons dan artikel #06003197 Model SY703MKB11. Dit model heeft wel WIFI. Dit is een oplossing omdat wij bang zijn dat wij opnieuw een verkeerd artikel krijgen toegezonden.
Wij gaan er van uit dat u deze gratis per post naar ons toezend en dat het probleem dan is opgelost. Een foto stuur ik hierbij.
Indien u net als laatste artikel deze gratis per post naar ons toestuurt sturen wij na controle of wij inderdaad het nu bestelde artikel hebben ontvangen, het pakket per post op onze kosten retour naar Polen met RMA nummer.
Kwestie van vertrouwen en hopen hiermee op een oplossing.
André & Nel Regter,
Amsterdam.
#06003197 B.jpg
yhalvw1499768711287.jpg
#06003197.jpg
17-07-27 15:42
Beste klant,
Bedankt voor het winkelen bij ons.
Wij verzoeken u het artikel te retourneren. Nadat wij het pakket hebben ontvangen, zullen we de vervanging van artikel #06003197 regelen, zoals u hebt gevraagd.

De RMA code zal binnen 24u verstuurd worden.

[VERPLICHT] NOTEER HET BESTELNUMMER en de RMA-code op het Retourformulier. Het formulier kan worden gedownload via de volgende link. Als deze informatie niet wordt verstrekt, zullen we NIET IN STAAT ZIJN om de eigenaar van het pakket te identificeren of de vervanging te verwerken.

Retouradres en downloadlink:

Het bestelnummer is 1705311623288220

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïdentificeerd, zullen we controleren of het onbeschadigd en in ongebruikte staat is. Houd u er rekening mee dat dit 3-5 dagen extra kan duren. Na het afronden van een grondig onderzoek zullen wij een e-mail sturen ter bevestiging en de nieuwe zending verwerken op basis van onze oorspronkelijke overeenkomst.
Het retourformulier bevat ook alle retourinstructies en gerelateerde informatie. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt.

Carla
LightInTheBox Klantenservice

17-07-27 17:27
Beste klantenservice,
Wij hebben tot twee keer toe het vertrouwen gehad dat wij het door ons bestelde artikel zouden ontvangen. Maar helaas ook nadat u de tweede keer schreef \"nu komt het goed maakt u geen zorgen\" hebben wij u geloofd en vertrouwd.
Wie zegt ons dat wij nu wel een WiFi deurbel visuele intercom krijgen.
Het zou klantvriendelijker zijn en nu op ons vertrouwend, dat u eerst het WiFi artikel aan ons toestuurt zodat wij nu kunnen controleren of wij nu het juiste artikel hebben gekregen.
Zoals ik eerder beloofde zullen wij na controle dat het een WiFi artikel is, diezelfde dag het verkeerde artikel per post met RMA naar uw depot in Polen sturen
Wij verwachten na twee maanden geduld en vertrouwen welke flink is aangetast, dat u nu ons vertrouwd en begrijpt dat wij nu eerst willen zien dat wij het juiste artikel eindelijk hebben ontvangen. Het vertrouwen moet van twee kanten komen.
Het verkeerde artikel staat keurig ongebruikt in doos en klaar om terug gezonden te worden.
Bent u bereid en heeft u begrip voor onze twijfel of het juiste artikel wel komt?
Het vertrouwen in Lightinthebox zou door u weer goedgemaakt kunnen worden door eerst het nieuwe artikel ter controle door ons te verzenden.
Graag uw reactie over ons voorstel.
Groet André Regter te Amsterdam.
1501147575764915284272.jpg
17-07-27 21:31
Beste André Regter,

Bedankt om te winkelen bij lightinthebox.com.

Dit is uw RMA code:
6068231

Print het retour-formulier, schrijf het bestelnummer en RMA code erop en plaats deze aan de buitenkant van uw pakket.
opmerking: Het retour formulier zult u terugvinden in onze vorige reactie, gelieve dit daar te vinden en af te drukken.

We danken u voor uw medewerking.

lightinthebox.com

17-07-28 19:22
Hallo,
Vandaag hebben wij het origineel verpakte pakket met het door u gezonden verkeerde artikel, via het postkantoor naar Polen verstuurd.
De kosten zijn € 20.15 (zie fotokopie) en postnl.nl barcode is 3SKAAG2740484 .
Wilt u dit bedrag op onze rekening terug storten omdat wij daarvoor verzekering hebben en de verkeerde zendingen niet onze schuld zijn.
Wij hopen het nieuwe artikel #06003197 model nr. SY703MKB11 + EU adapters + Engelse gebruiksaanwijzing(zie foto) zo spoedig mogelijk per post zullen ontvangen en het \"verkeerde zendingen probleem\" bij Lightinthebox eindelijk wordt opgelost.
André Regter te Amsterdam
20170724_112122.jpg
2017-07-28-11-29-33-858.jpg
17-07-29 01:40
Beste klant,

Bedankt voor uw reactie.

Wij zullen onmiddellijk een terugbetaling van EUR 20.15 voor u verzorgen.
De terugbetaling wordt teruggeboekt naar de rekening die is gebruikt om deze bestelling te betalen. De verwerking van terugbetalingen door LightInTheBox.com duurt meestal 3-5 werkdagen en het kan nog eens enkele werkdagen duren voordat het geld op uw rekening staat. Als de melding van de terugbetaling niet op uw volgende bankafschrift staat, kunt u contact opnemen met uw bank of met ons.
Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog meer vragen hebt. Wij helpen u graag.

Carla
lightinthebox.com