Klacht: Verzending

op 23 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 29 december 2017 om 15:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Goderis,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u graag uw pakket zou willen ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens zie ik dat u woonachtig bent in België. Ik raad u aan voor meer informatie contact op te nemen met mijn collega’s van PostNL België via http://www.postnl.be/contact of met bpost via http://www.bpost.be/nl/home

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Myriam Goderis