Klacht: Verzender heeft niet-bestaand huisnummer op envelop gezet!

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Afgelopen maandag had ik iets besteld via marktplaats. De verzender heeft het verstuurd en tegen mij gezegd dat ik de envelop de volgende dag (dinsdag dus) zou ontvangen. Ipv van naar Hoogstraat 15 te sturen, heeft hij het verstuurd naar Hoogstraat 58. Ik heb gegoogled naar dit huisnummer, maar dit nummer bestaat helaas niet.
Verder klopt de postcode en naam wel.

Wat moet ik doen?

Als ik de brief heb ontvangen

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

7 maanden geleden - Geachte heer Aurag, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig om te horen dat uw poststuk niet bezorgd is. Graag reageer ik op uw bericht. Het is erg nadelig dat het verkeerde huisnummer is genoteerd. Dit heeft geresulteerd in het feit dat uw post niet is bezorgd. Graag zou ik van u willen weten of de afzender zijn postcode en huisnummer achterop de envelop heeft genoteerd. Tevens is het belangrijk om te weten of de brief met 3S-code is verzonden. Mocht dit het geval zijn, zou u deze mee willen sturen in uw reactie? Graag ontvang ik hierbij ook uw juiste postcode, straatnaam en huisnummer, welke onduidelijk zijn in uw gegevens. Ik zie uw reactie graag tegemoet met de aanvullende gegevens. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht haurag

7 maanden geleden - Beste heer/mevrouw, Gelukkig was de postbode erg attent. Zij heeft de naam herkend en het pakketje alsnog bij ons bezorgd! Het probleem is dus inmiddels opgelost! Bedankt voor uw medewerking. Groet

Heeft op 21 december 2017 om 14:02 geantwoord

Geachte heer Aurag,

Hartelijk dank voor uw reactie op ons bericht, goed om te vernemen dat het pakketje alsnog bij u is afgeleverd en dat het probleem is opgelost.

Alle klachten die gemeld zijn door haurag