Klacht: Verzenden en bezorgen

op 28 juli 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

DHL is 7 weken geleden mijn verstuurde pakket kwijtgeraakt. 27 dagen terug pakketclaim ingediend. Nog steeds niks gehoord.
Vandaag verwachtte ik een verzending, staat online zij kwart voor 5 aan de deur zijn geweest. Wij waren gewoon thuis. Er is niet aangebeld en er lag ook geen briefje. Waardeloze service, en leugens over bezorgen.
Waardeloze pakketdienst..

Briefje achterlaten bij niet thuis en er gewoon echt aanbellen. en bij een claim binnen tien dagen een reactie.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 28 juli 2017 om 13:40 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Uw vermiste zending is herlabeld onder het nummer 3SXDFY29163 en deze is volgens onze gegevens 10 juli bij de ontvanger afgeleverd. Excuses voor de vertraging die uw pakket hierdoor heeft opgelopen. Uw te ontvangen zending is Gelukkig vandaag wel afgeleverd nadat de chauffeur het gisteren niet gered heeft.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 28 juli 2017 om 16:20 geantwoord

Dat is niet bepaald een oplossing.
Het verzonden pakket is in totaal zeker 20 dagen na dato geleverd. Dit was een zakelijke versturing en hier ben ik mijn geld van kwijt (€24,95).

De geleverde zending, is niet geleverd door DHL. Deze heb ik bij jullie depot in Amsterdam op moeten halen zoals mij geboden werd door een telefonisch medewerker. Anders had ik volgens diegene er nog langer op kunnen wachten...

Alle klachten die gemeld zijn door Fleur122b