Klacht: Verzenden

op 03 mei 2017 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht in middels al 4 week op mijn polo die ik heb gekocht en hij is nog steeds niet binnen krijg steeds bericht dat het nog een week later duurd.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als mijn pakketje deze week word bezorg

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brandeal

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brandeal nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 30 augustus 2017 om 14:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Alice,

Deze bestelling hebben we uiteindelijk op 5 mei voor je geannuleerd en het geld aan je geretourneerd. We hopen dan ook dat deze oplossing je tevreden heeft kunnen stellen en we je wellicht nog eens mogen ontmoeten als klant van Brandeal. Nogmaals onze excuses voor de destijds opgelopen vertraging!

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Alice van zand