Klacht: verzend bewijs kwijt

op 22 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

2 weken geleden heb ik een pakketje terug gestuurd naar feestwinkelXL. vanmorgen hun gebeld dat ik nog geen bericht of geld terug ontvangen heb van hun. nu vertellen ze mij dus dat er nooit geen pakket is aangekomen van mij. mijn dochtertje heeft het vezend bewijs in handen gekregen en daar is zonder dat ik het door had niks meer van over gebleven. dus ik net naar de albert hein waar het post nl zit, en die zeggen dood leuk dat hun geen archief hebben. dus met andere woorden ben ik nu 300 euro armer! als alleenstaande moeder is dit onwijs vee geld en baal ik hier enorm van dat tnt dat niet terug kan vinden voor mij! ik heb zelf bij de pakket dienst van tnt gewerkt en ik moest elk pakketje verantwoorden als er ook maar iets mee was. en ik weet hoe ze met pakketten omgaan, dus waarom word er nu zo makkelijk over gedaan?

als jullie mijn track en trace kunnen achterhalen of mij mijn geld kunnen terug geven!!

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 februari 2018 om 20:22 geantwoord

Geachte mevrouw Van Holst,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket retour heeft gestuurd aan Feestwinkel XL, maar dat zij het pakket (nog) niet hebben mogen ontvangen en dat u niet meer in het bezit bent van het verzendbewijs.

Ik vind het spijtig om te horen dat het pakket vooralsnog niet is aangekomen bij Feestwinkel XL. Retour pakketten worden via een ander kanaal verzonden dan gewone pakketten, waardoor deze pakketten er langer over doen. Het zou dus kunnen dat uw pakket alsnog wordt afgeleverd bij Feestwinkel XL en dat het slechts vertraging heeft opgelopen.

Zonder verzendbewijs kan ik jammer genoeg niks voor u doen. Ik kan helaas niet voor u achterhalen wat de Track&Trace code is van het pakket. Webshops zijn verplicht geld terug te geven zolang er een verzendbewijs is. Zonder verzendbewijs is het aan de webshop om met u tot een passende oplossing te komen. Hopelijk lukt het om in overleg met Feestwinkel XL tot ene goede afwikkeling te komen.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door lianne1989