Klacht: verzekering via cz

op 18 oktober 2011 over CZ in de categorie Verzekering

door omstandigheden hebben we een achterstand opgelopen bij cz.
Toen ik ze een brief stuurde voor een regeling (zoveelste regeling,want de regeling van hun kon ik niet betalen) zei een medewerkster,dat we geen achterstand meer hadden,alles lag bij de deurwaarder,en met hun konenden we een regeling treffen.
Dit is gebeurt,inmiddels betaal ik cz,en GGN (deurwaarder) nu heeft cz me alsnog aangemelt bij svz,omdat ik nog 1 maand achterstand had bij hun (buiten de regeling met ggn) deze achterstand 233 euro zou ik voor 27 okt moeten betalen (vandaag 18 okt) dus waarom melden jullie bij svz aan terwijl de datum voor betaling niet verstreken is?
vind het onbeschoft,om nu svz in te schakelen,en dat we nu nog eens extra moeten gaan betalen hierdoor.
door mijn werkeloosheid,hebben we problemen,die inmiddels allemaal goed zijn opgelost.
nu door cz kom ik weer in de problemen,want dit extra kan ik niet missen.
Als ik voor 27 okt moet betalen kunnen jullie niet 18 okt svz inschakelen.
Sorry maar ik vind dit onbeschoft.

mij afmelden bij svz.
ik betaal de achterstand van 233 euro.
ik betaal mijn maandelijkse kosten aan cz
ik betaal de afbetaling van cz via ggn (deze regeling is getroffen en ik hou me hier netjes aan)
dus PER DIRECT MIJU AFMELDEN BIJ SVZ

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CZ in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CZ een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CZ

Heeft op 24 oktober 2011 om 10:25 geantwoord

Inmiddels is verzekerde telefonisch door onze afdeling Debiteurenbeheer benaderd en is besproken dat aanmelding CVZ ongedaan wordt gemaakt.

Heeft op 24 oktober 2011 om 10:52 geantwoord

cz heeft mij direct afgemeld bij svz,ook hoefde ik geen extra kosten te betalen op de achterstand.
cz heeft het netjes opgelost.

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van CZ beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nienguilia