Klacht: verzekering technisch

op 11 oktober 2011 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 15 september heb ik telefonisch contact gehad met een medewerker van proassist.
vanwege een defect aan mijn telefoon,
hij zou de zelfde dag nog opgehaald worden .
Ik vroeg om een leentoestel en deze was niet eerder beschikbaar dan op dinsdag 20september dus pas 5 dagen later.
dit hoort eigenlijk binnen 4uur geregeld te zijn,
dit staat in de voorwaarden van proassist.
heb dus zelf voor een oplossing gezocht en een pre-paid telefoon gekocht.
belde op zaterdag 8oktober voor een afspraak om mijn gerepareerde telefoon weer in ontvangst te kunnen nemen ,
maar ze konden hem niet eerder retouneren dan dinsdag 11oktober.
dus weer 3 dagen wachten.
Ik heb dus 8 dagen plus de tijd van de reparatie zonder telefoon van proassist moeten doen.
maar moet als nog dertig euro eigen risico betalen.

Gewenste Oplossing:

Als Proassist de eigen risico bijdrage
twv. dertig euro voor hun rekening neemt,

Dan heb ik de kosten van mijn pre-paid telefoon
weer terug.

Alle klachten die gemeld zijn door wynnie